Początki.

Może trochę późna godzina na pierwszy post, ale powiedziałam sobie, że założę bloga 1 lipca, a dopiero znalazłam czas i usiadłam do laptopa. Jednak słowa sobie danego dotrzymałam ;)

A więc tak... o czym będzie blog?

Można się domyślec, że o modzie. Trochę o modzie, trochę o urodzie, trochę o drobnych przygodach kulinarnych, a trochę o małych i dużych podróżach. Co mi wpadnie w ręce i sfotografuję to tu wrzucę ;) Ale głównie będę się skupiac na wrzucaniu postów z różnymi stylizacjami.

Skąd pomysł na bloga?

Kocham to może przesada, ale uwielbiam ciuchy i zakupy, a moja szafa pęka w szwach, więc postanowiłam w końcu zrobic pożytek z tych moich ciuszków i wpadłam na pomysł prowadzenia bloga. 

Coś o mnie? 

Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesująca się fotografią i modelingiem ;) Prowadzę już 2 blogi (wszystkie linki dostępne na stronie), teraz czas na trzeci, o modzie. ;)


Zobaczymy jak mi to wyjdzie, ale najważniejsza jest dobra zabawa, zabawa w dobrym stylu ;)
x

Komentarze