Marynarski styl :)

Dziś stylizacje utrzymane w stylu marynarskim, eleganckie, spokojne, stonowane, dzięki różnym dodatkom powstały całkiem odmienne 3 stylizacje.

Sesja zrobiona jeszcze za czasów gdy nie miałam warkoczyków, hihihi :) 

Zastanawiałam się czy ją dodać, skoro zrobiona była 2 tygodnie temu, gdy nie miałam jeszcze warkoczyków, jednak nie mogłam się powstrzymać :)

Mam nadzieję, że się podoba, dajcie jakiś znak w komentarzach :)))

Ciuszki zakupione w małych butikach w moim mieście :)








Komentarze

  1. Really love that last outfit! :)

    Looking so beautiful! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś oszałamiającą pięknością. Zarówno w płaskich butach jak i szpilach! W szpilach jesteś boska!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz